تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
پیام تبریک دکتر بهشتی فر به رئیس جمهور منتخب

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۶/۰۲/۳۱

  بسم الله الرحمن الرحیم  

 بار دیگر ملت سرافراز و ولایتمدار ایران با حضورخود درصحنه حماسی و پرشور انتخابات 29 اردیبهشت  که یک فرآیند ملی و نماد وحدت ملت ایران است. ، آزمون خیره کننده دیگری که چهره مصمم و پر امید ملت ایران اسلامی و عشق و علاقه آحاد مردم به این مرز و بوم و ارزش های انقلاب اسلامی است  را به همه مردم جهان نشان داد .

این انتخابات نشان داد برای نهادینه کردن مردم سالاری و تعمیق آن مردم می‌توانند با حضور فعال خود در صحنه به نفع ثبات سیاسی و دفع بحران‌های رو به رشد، بر ساختارهای حقیقی یا رفتار‌ها و کنش‌های رهبران و تصمیم گیرندگان اثرات مثبت و مفیدی برجای بگذارند .

اینجانب به نمایندگی از همکاران خود اعم از پزشکان ،پرستاران و پرسنل خدوم این مرکز درمانی مراتب تبریک خود را به رئیس جمهوری منتخب مردم جناب آقای دکتر حسن روحانی که توانست اعتماد اکثریت را به خود جلب کند تبریک گفته ، و بی شک رأی بالای ملت بزرگوار ایران به ایشان سرمایه عظیمی است که می‌تواند پشتوانه محکمی برای ادامه خدمت در مقام ریاست جمهوری باشد. این انتخابات نشان داد که اکثریت ملت ایران؛ تغییرات تدریجی، گام به گام و آرام و مطمئن را برای تحقق کامل آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی برگزیده‌اند .

امید است با همکاری و همفکری همه نیروهای متخصص و متعهد، و با بهره برداری از همه تجربیات گذشته، در جهت خلق حماسه اقتصادی و تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران که میراث گرانبهای شهداء و امام شهداء است، همواره موفق و موید باشید .

فرامرز بهشتی فر

مدیر عامل بیمارستان آپادانا


fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا